Agenda: 11/10 onze nationale Coming Out Dag

in-de-kast-uit-de-kast

Agenda 11 okt

UitdeKastVeel kids en veel volwassenen knokken met hun gevoel op het gebied van seksualiteit. Ben ik homo, bi, transgender? Vertel ik over mijn fetish, over mijn Kink? Laat ik de striemen zien waar ik zo trots op ben? Laat ik de nieuwe Zweep zien waar ik zo trots op ben?…
Of natuurlijk… zeg ik maar liever niks? Houd ik mij in de kast?

Op 11 oktober is het nationale Coming Out Dag. …en als sexpositive coach gun ik iedereen van harte dat zij/hij uit de kast komt (maar dan wel graag op een handige manier).
Als ik je daarbij kan helpen, dan kan je hoor ik graag van je. contact opnemen: *klik hier*

Heb je aanvullingen of opmerkingen: plaats onder deze post een reactie…

Of als je hier privé op wilt reageren:

contact opnemen >

Neem even contact met me op voor een afspraak door hier* contact op te opnemen…

Geef een reactie

