Oproep voor kinksters over: Consent

(Re)search for: Consent

Omdat consent zo centraal staat in kink – omdat kinksters nou eenmaal hun eigen weg willen vinden, en op een verantwoorde manier dingen willen doen die niet passen in de ‘normale’ sociale regels – heeft “consent” vaak mijn aandacht.(zie bijvoorbeeld mijn eerdere post waarin ik gedachten over consent op een rij probeer te zetten*)

Maar nu is er kwalitatief onderzoek naar consent en dat zou ik graag ondersteunen. Als jij daaraan mee wilt werken, kijk even naar de post op KinkAware.Info:

Search for kinksters willing to be interviewed about: Consent*

Consent is een behoorlijk centraal thema tussen mensen in kink en bij seks. En mogelijk kan juist de “gewone” wereld wat leren uit de explicietere ervaringen van de kinksters die daar waarschijnlijk toch net iets meer over nadenken. Dat blijkt bijvoorbeeld uit de opmerkingen op een Amerikaanse campus waarin onder ‘fratboys’ onderling de code heerste:

 

“No” means Yes. And “Yes” means Anal

 

Als grap bedoeld misschien, maar die mores maakt grensoverschrijdingen natuurlijk wel begrijpelijker worden. …en ik vraag me af of deze grap onder Nederlandse koor-leden nou echt volledig onbekend is…

Enfin. Een oproep dus voor kinksters die willen meewerken aan het dicours rond consent.
Ik zou het in ieder geval wel een aardig idee vinden als wij als kinksters iets zinvols in de melk te brokkelen hebben in de discussie over consent.


Wanneer dit aan het denken zet en je wilt daar eens contact over opnemen: *klik hier*

Heb je aanvullingen of opmerkingen: plaats hieronder een reactie…

contact opnemen >

Neem even contact met me op voor een afspraak door hier* contact op te opnemen…

Geef een reactie

